ביטוח רכב 9000000

חברת איי די איי או 9 מיליון, היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל ועוסקת במגוון רב של ביטוחים, בהם גם ביטוח רכב. החברה מעסיקה אלפי עובדים וזוכה בפרסים באופן קבוע.

לוגו חברת 9 מיליון

ביטוח רכב 9000000

המאפיין העיקרי של ביטוח רכב 9 מיליון הוא ההיעדר המוחלט של מתווכים בדמות של סוכני ביטוח שונים, וזאת בניגוד לרוב חברות הביטוח האחרות שקיימות בשוק. הקשר עם הלקוח נעשה ישירות מול החברה והטענה היא, כי הדבר אמור להוזיל עלויות בצורה משמעותית – המבוטח לא צריך לשלם על עמלות שונות הקשורות לסוכנים המתווכים.

יש לציין, כי חברת הביטוח 9 מיליון עושה מאמצים להעביר את רוב הפעילות לאתר האינטרנט ואף נותנת תמריצים ללקוחות שמבצעים את הפעולות שלהם און ליין. לדוגמא, רכישות פוליסה באתר האינטרנט, ללא שיחות טלפוניות למוקד, יכולות להקנות ללקוחות הפוטנציאליים עד 25% הנחה מהמחיר הסטנדרטי. רוב הפעולות מתאפשרות לביצוע בצורה מקוונת, כאשר אתר האינטרנט פעיל, כמובן, עשרים וארבע שעות ביממה.

אפשרויות ביטוח רכב 9 מיליון

החברה מציעה את שלושת הביטוחים הנפוצים לרכב – ביטוח מקיף, ביטוח חובה וביטוח צד ג'. ביטוח החובה מכסה את הנהג במקרים של נזקים פיזיים לו, לנוסעים האחרים ברכב והמעורבים האחרים במקרה של תאונה. תהליך הרכישה שלו הוא פשוט למדי בגלל הפוליסה הסטנדרטית וניתן לעשות אותה בצורה מקוונת.

ביטוח צד ג' מתייחס לנזקי רכוש של רכבים אחרים המעורבים בתאונה ומתאים במיוחד לבעלי רכבים ישנים יותר. במקרה זה ניתן לקבל עד שלושים אחוז הנחה דרך החברה, במידה ואין תביעות למבוטח במהלך שלוש השנים האחרונות.

ביטוח מקיף מכסה את המבוטח מפני נזקים לרכוש כתוצאה מתאונה, אסון טבע או גניבה וכולל גם מגוון רב של אפשרויות, אותן ניתן להוסיף לפוליסה. ניתן לפרוס את העלות של הפוליסה ל-12 תשלומים ללא שום ריבית דרך החברה ואף לקבל עד 25% הנחה ברכישה מקוונת.

אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף על פוליסות רכב של 9000000, אנו בפורטל צוק ביטוח רכב נוכל לקשר אותך למומחים בתחום ללא שום עלות או התחייבות. השאר את פרטי ההתקשרות עמך בעמוד זה ואנו ניצור קשר טלפוני בהקדם האפשרי.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!