ביטוח מקיף לקיה נירו

בין יתר המרכיבים הכלולים בחבילת הביטוח המקיף לקיה נירו ניתן למנות שירותי דרך וגרירה למקרה שנהג נתקע עם הרכב, ביטוח לנזקים בפנסים ובמראות הצד במקרה של שבירה וכיסוי לנזק לשמשה. כמו כן, כדאי לבחור פוליסה עם כיסוי לאביזרי הפנים המיוחדים של קיה נירו

איך ביטוח מקיף לקיה נירו חוסך בהוצאות?

מאפיין מהותי נוסף של הביטוח המקיף הוא מתן שירותי דרך וגרירה מורחבים. במקרה של תאונה, חברת הגרירה אחראית להסיע את הנהג למחוז רכושם ולהעביר את הרכב למרכז השירות. בנוסף, אם תאונה תגרום לנזק לרכב המהווה 50% מערכו הכולל, היא נחשבת לאובדן מוחלט – טוטאל לוס.

רכב חלופי לבעלי קיה נירו עם ביטוח מקיף –

ביטוח מקיף לקיה נירו כולל גם מתן רכב חלופי, החל מהיום הראשון למקרה של גניבה ותאונה. חבילת ביטוח זו מבטיחה גם החלפת שמשות מקוריות במקרה של נזק, שירות ייחודי שלא נמצא בדרך כלל בחבילות אחרות.

כיסוי לנזקים בביטוח מקיף –

בביטוח מקיף, הכיסוי משתרע על נזקים הנובעים מתאונות דרכים, שריפות, אסונות טבע, תאונות עצמיות, גניבת רכב או נזקים מניסיונות פריצה לא מוצלחים. לכן, אם נהג יבחר בביטוח זה, רכושו ושל צד שלישי המעורב יהיה מכוסה. חשוב לזכור שחברות הביטוח משנות לא פעם את מחירי הביטוח המקיף, מה שמדגיש את חשיבות השוואת המחירים לפני הרכישה.

עלויות ממוצעות בביטוח מקיף של רכב כמו קיה נירו –

ניתן להוזיל את מחיר הביטוח המקיף במספר אמצעים כמו ערך הרכב, גילו, היסטוריית הנהיגה של בעל הרכב, גיל הנהג הצעיר ביותר הצפוי לנהוג ברכב וסטטיסטיקות גניבות ועוד. ייתכנו גם הצעות לרכב חלופי במידת הצורך, שניתן לספק מהיום הראשון ולמשך זמן מוגדר. מאפיינים נוספים שניתן להוסיף כוללים כיסוי לאסונות טבע.

איך השווי של קיה נירו משפיע על עלות הביטוח המקיף?

גורמים מרכזיים המשפיעים על מחיר הביטוח המקיף כוללים בין היתר את שווי הרכב, מערכות הבטיחות במקום, היסטוריית הביטוח של הנהגים, מספר הנהגים, גיל הנהג הצעיר ביותר וחווית הנהיגה. ההבדל בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג' טמון בהיקף הכיסוי. ביטוח צד ג' מכסה רק נזקי רכוש שנגרמו לצד ג' במקרה של תאונה או פציעה. לעומת זאת, ביטוח מקיף מכסה גם נזק לרכב המבוטח.

הוזלת פרמיה ברכישת הביטוח המקיף –

יש לציין כי נהגים צעירים עם פחות שנות ניסיון בנהיגה נוטים לקבל מחירי ביטוח גבוהים יותר בשל הסבירות המוגברת שלהם למעורבות בתאונות. גם ערך וסוג הרכב משפיעים משמעותית על מחיר הביטוח, וכך גם תדירות הגניבה, לות החלקים ואפילו צבע הרכב. אמצעי בטיחות נוספים, כגון Mobileye, יכולים לעזור להפחית את הסיכון, ובתורם, להוזיל את עלות הביטוח.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

האם ביטוח מקיף לקיה נירו מכסה נזקים לאבזור פנים?

צפה בתשובה

כן. הביטוח מכסה אביזרי פנים מיוחדים ברכב, נזקים שנגרמו לרכב עקב תאונות, שריפה ואירועים בלתי צפויים וכן כולל הגנה מפני גניבה או נזק שנגרם מניסיון גניבה. 

האם הביטוח לקיה נירו מכסה אמצעי מיגון?

צפה בתשובה

אם חברת הביטוח דורשת אמצעי מיגון, אלו מכוסים, ואם המדינה מחייבת ציוד מיוחד לרכב, גם זה יכוסה בביטוח.