ביטוח מקיף ליונדאי איוניק

ביטוח רכב מקיף הוא הכיסוי השלם ביותר הקיים להגנה על רכב. עבור הרכב החשמלי של יונדאי איוניק, ביטוח מקיף פועל כמו בכל מכונית, אך גורמים ספציפיים לרכבי רכב חשמליים נלקחים בחשבון בעלויות הפרמיה

למה צריך ביטוח מקיף ליונדאי איוניק?

ל-Ioniq EV יש ערכת סוללות ליתיום-יון במתח גבוה. נזק לרכיב היקר הזה מכוסה תחת מקיף, וזה חשוב מכיוון שהחלפת סוללה יכולה לעלות על 10,000 ש"ח. רכבי רכב חשמליים דורשים גם ציוד מיוחד לשירות, אשר מדיניות מקיפה מתייחסת אליו בעת קביעת אפשרויות התיקון.

מה היתרונות של ביטוח מקיף?

כדגם חדש יחסית, חלקי OEM יהיו זמינים עבור Ioniq אם יש צורך בתיקונים. המאפיינים הטכנולוגיים של הרכב גם נחשבים, כמו זיהוי נקודה מתה ומערכות סיוע מתקדמות אחרות לנהג. טכנולוגיית בטיחות נוספת יכולה להוזיל את תעריפי הביטוח ולכן זה פועל לטובת הלקוחות שרוכשים ביטוח מקיף. 

מה משפיע על המחיר של ביטוח מקיף ליונדאי איוניק?

עלויות הפרמיה מבוססות גם על סכום ההשתתפות העצמית, גיל הנהג ורישום רכב מנועי, מיקום החנייה, הנחות עבור פוליסות חבילות או ציוד בטיחות, וגורמי דירוג נפוצים אחרים. יש להשוות מחירים ממבטחים רבים כדי למצוא את שיעור הפוליסה המקיף הטוב ביותר עבור Ioniq EV.

מה ההבדל בין ביטוח מקיף וחובה?

כיסוי החבות עדיין נדרש על פי חוק לכיסוי נזקי גוף או רכוש לאחרים כאשר הנהג המבוטח גורם לתאונה. לשם השוואה, הביטוח המקיף עובד אחרת כי הוא מכסה רק את נזקי הרכוש. בנוסף, ביטוח מקיף כבר מגלם בתוכו צד ג': ביטוח שמכסה נזקים שנגרמים למי שמעורב בתאונה והוא לא הנהג. בכל מקרה, כל הנהגים חייבים לשאת באחריות מינימלית ללא קשר לסוג הרכב והיא באה לידי ביטוי בביטוח חובה.

האם חובה לקנות ביטוח מקיף?

לא. נהגים בישראל צריכים להחזיק בביטוח חובה בתוקף בלבד ולא בביטוח מקיף. עם זאת, הערך הגבוה של דגמים כמו יונדאי איוניק מוכיחים עד כמה ביטוח מקיף יכול להיות השקעה משתלמת. אם בוחרים נכון ביטוח מן הסוג הזה, משיגים את הכיסוי הנדרש שמחזיר את ההשקעה בכל מקרה של חלילה תאונה או אפילו נזק קל לרכוש.

לפי מה בוחרים בין פוליסות הביטוח המקיף?

יש כמה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם כאשר משווים בין סוגים שונים של ביטוחים עבור דגמים כגון יונדאי איוניק. רוב הלקוחות בודקים לדוגמא רק את הפרמיה החודשית, או במילים אחרות את עלות הביטוח, אבל זה טעות. על אף החשיבות של השוואת מחירים, צריך לבדוק גם את רמת השירות של חברת הביטוח, דמי ההשתתפות העצמית, סוג הכיסויים וכן הלאה.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

מתי כדאי לקנות את הביטוח המקיף ליונדאי איוניק?

צפה בתשובה

מיד כאשר מתחילים לנהוג ברכב.

האם משתלם לקנות ביטוח חובה בנפרד מביטוח מקיף ליונדאי איוניק?

צפה בתשובה

לא. הצעות חברות הביטוח לרוב משתלמות יותר כאשר קונים את הביטוח המקיף והחובה ליונדאי איוניק ביחד.

מה מיוחד בביטוח מקיף של יונדאי איוניק?

צפה בתשובה

ההתחשבות במפרט הטכני המיוחד של הרכב ובעובדה שעלות הטיפולים בו גבוהה ביחס לדגמי בנזין וסולר.