ביטוח מקיף לג'ילי גיאומטרי C

ה-Geometric C, עם תכונותיו המתקדמות מבחינה טכנולוגית כגון מארז סוללות בעל ביצועים גבוהים ומנועים חסכוניים באנרגיה, דורש כיסוי מיוחד. ביטוח מקיף כולל הפרשות לרכיבים אלו, המבטיח שהרכב ישמור על רמת הביצועים והיעילות לאורך זמן.

למה כדאי לקנות ביטוח מקיף לג'ילי גיאומטרי C?

ה-Geely Geometric C הוא התגלמות של אלגנטיות וטכנולוגיה חדישה בתחום הרכב החשמלי. זוהי התגלמות המחויבות של Geely Auto לעצב את עתיד הניידות תוך שמירה על הסביבה. בעלות על הרכב האלגנטי והיעיל הזה היא ללא ספק מקור לגאווה, והגנה עליו בביטוח מקיף היא חלק הכרחי בלהיות בעלים אחראי.

מה היתרונות?

ביטוח מקיף לגיאומטרי C מעניק כיסוי נרחב המבטיח הן את השקט הנפשי והן את בטיחות הרכב. יש לציין כי פוליסת ביטוח זו כוללת הגנה על תיקונים נחוצים במרכזים מורשים עם חלקים מקוריים. זה חיוני במיוחד בכלי רכב חשמליים כמו Geometric C, כאשר הרכיבים הייחודיים חייבים לשמור על הביצועים הגבוהים ביותר שלהם כדי להבטיח את יעילות הרכב ואריכות ימים.

כיסוי לשירותי דרך וגרירה

במידה וחלילה מתרחשת תאונה, הביטוח המקיף יתרחב ויציע סיוע מקיף בצד הדרך ושירותי גרירה. ה-Geely Geometric C שלך יועבר בבטחה למוסך המתאים כפי שמופיע בפוליסה (מוסך מורשה או מוסך בהסדר עם חברת הביטוח). אפשר לדעת מראש מה סוג המוסך לפי הפרטים בפוליסה. 

כיסוי מיוחד לפי המפרט של ג'ילי גיאומטרי C בביטוח המקיף

בעלי ה-Geometric C גם יעריכו את העובדה שהביטוח המקיף משתרע על אביזרים שלא נכללו מלכתחילה במפרט היבואן של הרכב. המשמעות היא שכל ההתאמות האישיות שבוצעו לרכב מוגנות, מה שמבטיח שה-C Geometric ילווה את המשפחה לאורך זמן. 

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

מה מכסה ביטוח מקיף עבור Geely Geometric C?

צפה בתשובה

ביטוח מקיף מספק הגנה רחבה, לרבות תאונות, שריפות, גניבות ואסונות טבע. הוא מכסה עלויות עבור תיקונים באמצעות חלקי חילוף מקוריים במרכזים מורשים, סיוע בדרכים, שירותי גרירה ואפילו רכב חלופי שמושאל עבור בעלי הפוליסה עד תום תקופת הטיפול במוסך. 

האם ביטוח מקיף עבור Geely Geometric C מכסה רכיבים ייחודיים כמו מארזי סוללות ומנועים?

צפה בתשובה

כן, ביטוח מקיף עבור Geely Geometric C כולל הוראות לרכיבים מיוחדים כדי להבטיח שהרכב ישמור על הביצועים והיעילות הגבוהים שלו.

האם אביזרים מותאמים אישית מוגנים בביטוח מקיף עבור Geely Geometric C?

צפה בתשובה

כן, ביטוח מקיף עבור Geely Geometric C משתרע על אביזרים שלא נכללו מלכתחילה במפרט היבואן של הרכב, מה שמאפשר הגנה על התאמות אישיות.

כיצד ביטוח מקיף מסייע במקרה של אובדן מוחלט של Geely Geometric C?

צפה בתשובה

אם הנזק מתאונה מגיע ל-50% או יותר משווי הרכב, ביטוח מקיף מסייע לבעלים לרכוש רכב חדש, ומבטיח שהניידות שלו לא תיפגע. זה מכונה בפוליסה בשם "טוטאל לוס" וניתן לקבל על זה פרטים מסוכן הביטוח. 

האם מסופק רכב מושאל במקרה של תאונה או גניבה של Geely Geometric C?

צפה בתשובה

 כן, ביטוח מקיף עבור Geely Geometric C כולל הפרשה לרכב מושאל מהיום הראשון, המבטיח שהניידות של הבעלים לא תופרע.