ביטוח חובה לMG EHS

ביטוח רכב חובה נועד לכסות נזקי גוף של הנוסעים בכלי הרכב של המבוטח ו/או של הולכי רגל שנפגעו עקב השימוש בו. בהקשר הזה, כדאי לדעת שהמפרט של דגמי MG EHS עשוי להוזיל את הפרמיה לביטוח החובה, בעיקר בגלל מערכות בטיחות מתקדמות

מה המשמעות של ביטוח חובה לMG EHS מבחינת הבעלים?

ה-MG EHS, רכב היברידי פלאג-אין בגודל בינוני, עשה לעצמו שם במהירות מאז הצגתו לפני שנתיים. מסמן פריצת דרך משמעותית למותג MG בישראל, דגם זה מגלם מודרניות עם עיצוב מושך בסטנדרט אירופאי ואיזון צריכת חשמל מרשים. אבל אילו השלכות יש לבעלות על MG EHS על ביטוח החובה? בואו נעמיק יותר.

איזה מפרט יש לרכב וכיצד הוא משפיע על ביטוח חובה לMG EHS?

ה-MG EHS, עם חזית היהלום הגדולה שלו ואותת פנייה דינמית המשולבים בפנסי ה-LED שלו, זוכה לפוזה אלגנטית. מצוידת בחישוקי 18 אינץ' סטנדרטיים, יציאות פליטה אובליות וחיפויים מפורטות, המכונית היא מראה לעין. היא זמינה בארבעה צבעים: לבן, כסף, שחור פנינה ואדום. הפנים שלה מתהדר בעיצוב נקי, עם 10.1 מסך מולטימדיה אנכי, פתחי מיזוג אוויר בסגנון טורבינה וריפוד איכותי הנושא הילה של נוחות ויוקרה.

מבחינת בטיחות, MG EHS קולע בכל התווים הנכונים. עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, אזהרת תנועה חוצה מאחור וזיהוי תמרורים, היא זכתה בציון מקסימלי של 5 כוכבים על ידי ארגון הבטיחות האירופי Euro NCAP.

מה כולל ביטוח חובה לMG EHS?

ביטוח החובה, המחייב על פי חוק בישראל, מכסה כל פגיעות גוף שגורמות הרכב המבוטח לאחרים. בהתחשב בתכונות הבטיחות החזקות של MG EHS, ביטוח החובה עבור דגם זה עשוי להיות משתלם יותר עקב שיעורי תביעה נמוכים יותר.

עם זאת, פרמיות הביטוח מושפעות מגורמים רבים, לרבות מפרטי הרכב, הפופולריות של הדגם, זמינות חלקי חילוף ומאפייני נהג בודדים כגון גיל, היסטוריית נהיגה ומיקום מגורים. לכן, חיוני להשוות בין הצעות ביטוח שונות כדי להבטיח את הכיסוי הביטוחי המשתלם והמתאים ביותר עבור MG EHS שלך.

כמה עולה הרכב וכמה עולה ביטוח החובה שלו?

נכון לשנת 2023, מחיר ה-MG EHS עומד על 188,888 שקל. לאור יכולות הביצועים המרשימות שלו, תכונות הבטיחות המתקדמות ורשימת האביזרים הנדיבה שלו, הוא מציע תמורה יוצאת דופן. כתוצאה מכך, ה-EHS הפך לרכב ההיברידי הפלאג-אין הנמכר ביותר בישראל לשנת 2022, עם יותר מ-5,000 יחידות על כבישי ישראל.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

למה המחיר של ביטוח החובה לMG EHS נחשב נמוך?

צפה בתשובה

ה-MG EHS מציע שילוב של סגנון, בטיחות וביצועים במחיר תחרותי ועלות הביטוח נחשבת נמוכה בגלל מערכות הבטיחות המתקדמות.

מה כולל הכיסוי הביטוחי בפוליסת חובה של MG EHS?

צפה בתשובה

את כל ההוצאות הרפואיות, פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות של עד תקרה של שלוש פעמים השכר הממוצע במשק ופיצוי בגין כאב וסבל.

מה משפיע על בחירת חברת הביטוח המתאימה עבור פוליסת חובה של MG EHS?

צפה בתשובה

גובה פרמיית הביטוח, ניסיון קודם עם החברה, דירוג השירות שלה, מדיניות ניהול התביעות ומספר התשלומים שהיא מאפשרת לקהל המבוטחים.