ביטוח חובה לקיה פיקנטו

קיה פיקנטו שייכת לקטגוריית מכוניות המיני ועלות ביטוח החובה עבורה מושפע בעיקר מהדגם והמאפיינים שלו. כמו כן, הפרמיה נקבעת לפי מאפיינים אישיים של הנהג ובהם מין, גיל, מספר שנות נהיגה והיסטוריית תביעות או תאונות

מהו ביטוח חובה לקיה פיקנטו?

קיה פיקנטו, מכונית מיני עירונית, זוכה לפופולריות רבה בזכות מחירה הסביר, גודלה הקומפקטי ויעילות הדלק המרשימה. הדור השלישי שלו, שנחשף ב-2017, ומתיחת הפנים שלו במאי 2021 תרמו להצלחתו. למרות השיפורים הללו, הפיקנטו שומרת על מאפייני הבסיס שלה, כשהיא מצוידת במנועי 1.0 ליטר ו-1.2 ל', תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות ובחבילה עשירה של מערכות בטיחות.

מה ההבדל בין פוליסות ביטוח חובה מבחינת הדגמים?

הדור השלישי של קיה פיקנטו, אם כי בגודל כמעט זהה לקודמתה, מתהדר בתא מטען גדול ב-25%. מתיחת הפנים משפרת עוד יותר את ביצועי המנוע, ומציגה מנוע 1.0 ל' מוגדש עם 100 כ"ס. גם תיבת ההילוכים האוטומטית הוחלפה ברובוט חד מצמד. 

פנים הפיקנטו דומה למכוניות מסגמנט גבוה יותר, הכולל מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' ורשימת אבזור עשירה בגזרות הגבוהות יותר. המושבים נוחים, ותנוחת הנהיגה מצוינת. מרווח הנוסעים מאחור מספיק לקטגוריה שלו, ונפח תא המטען עומד על 255 ליטר.

איך משפיע המפרט של קיה פיקנטו על המחיר של ביטוח חובה?

מבחינת ביטוח חובה, כדאי למשל לדעת שמערכת ABS למניעת גלגלים או מערכת לבקרת יציבות מסוג EPS – שבהחלט קיימות בדגמים החדשים של קיה פיקנטו – מוזילות משמעותית את הפרמיה. בנוסף, השפעה דומה ניתן לראות למערכות התרעה על אי שמירת מרחק ולמערכת התרעה על סטייה מנתיב.

באשר לביצועים, המנוע החדש של הפיקנטו, יחידת 1.2 ל' המפיקה 84 כ"ס, מספק תאוצה חלקה וסל"ד גבוה. עם זאת, תיבת ההילוכים הרובוטית יכולה להפיק תועלת מעידון. הפיקנטו גם חסכונית להפליא בדלק, ומשיגה 16.3 ק"מ לליטר במהלך מבחני דרכים. 

כיצד מוזילים את הפרמיה של ביטוח חובה?

גודלה הקומפקטי והחסכון בדלק עשויים להוביל להורדת דמי הביטוח של פוליסת החובה בקיה פיקנטן. למכוניות קומפקטיות יש לרוב עלויות תיקון נמוכות יותר, ויעילות הדלק שלהן יכולה לשקף סגנון נהיגה שמרני יותר. יתרה מכך, תכונות הבטיחות המתקדמות של הפיקנטו, כמו בלימת חירום אוטונומית ומערכות תיקון סטייה מנתיב, מפחיתות את הסיכון לתאונות ובעקבות כך גם תביעות ביטוח.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

למה לקנות ביטוח חובה עבור קיה פיקנטו?

צפה בתשובה

קודם כל כי זה חובה על פי החוק. שנית, לא משנה עד כמה הרכב שלכם בטוח ואמין, עדיין עלולות להתרחש תאונות, וכאן נכנס לתמונה ביטוח החובה. 

מה מכסה ביטוח החובה של קיה פיקנטו?

צפה בתשובה

הוא מבטיח שכל הצדדים המעורבים בתאונה יקבלו את הכיסוי הרפואי הדרוש, ובכך מגן על הנהג מפני הוצאות עצומות שעלולות להיות מכיסו.

איך מפחיתים את המחיר של ביטוח החובה לקיה פיקנטו?

צפה בתשובה

לאור חבילת תכונות הבטיחות המרשימה של קיה פיקנטו, סביר להניח שתוכלו להשיג פרמיית ביטוח נמוכה יותר בהשוואה למכוניות פחות מאובזרות. 

מה משפיע על הביקוש לביטוחי חובה עבור דגמי קיה פיקנטו בישראל?

צפה בתשובה

קיה פיקנטו, עם האיזון שלה בין עלות-תועלת, בטיחות ויעילות, היא בחירה טובה לנהיגה עירונית.