ביטוח חובה לקיה נירו

קיה נירו הוא רכב פופולארי שנמצא בסיכון גבוה לגניבות ולכן עלות הפרמיה לביטוח יחסית גבוהה, אך אפשרויות האזור המתקדמות הופכות אותו לבטיחותי ולכן עלות ביטוח החובה עשויה לרדת. מלבד המפרט הטכני, המחיר והתנאים של הביטוח קבועים בפוליסה ומושפעים מהיסטוריית הנהג והמאפיינים האישיים שלו: גיל, מין, תביעות, תאונות וכן הלאה

מה צריך לדעת על ביטוח חובה?

הדור השני של קיה נירו, שהושק בישראל בפברואר 2023, הוא שדרוג מרשים מקודמו. עם עוצמה משופרת, עיצוב חיצוני, איכות פנים ותכונות בטיחות מקיפות, קיה נירו טבעה במהירות נישה משלה בשוק הרכב. בואו לחקור את המאפיינים של קיה נירו וכיצד הם מתקשרים עם ההכרח בביטוח החובה.

גרסת הפלאג-אין החדשה של קיה נירו מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר, מנוע חשמלי המפיק 183 כ"ס ו-20.7 קג"מ וסוללה של 11.1 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של עד 61 ק"מ. המכונית משיגה 0-100 קמ"ש תוך 9.8 שניות בלבד ומגיעה ל-161 קמ"ש. קצב צריכת דלק מרשים של 100 ק"מ לליטר מסמן אותו כרכב יעיל וידידותי לסביבה.

מה דירוג הבטיחות של קיה נירו ואיזה השפעה יש לזה על ביטוח החובה?

המכונית ידועה בהתנהגות הכביש המאוזנת והחזקה שלה, המציעה תמרון עירוני נוח ונסיעה יציבה ובטוחה בכבישים מפותלים. יתרה מכך, קיה נירו מגובה במפרט בטיחות עשיר הכולל 7 כריות אוויר, ניטור אזורים מתים, בקרת יציבות ומשיכה ובקרת שיוט אדפטיבית, המזכה אותה בציון בטיחות של 4 כוכבים במבחני EuroNcap.

מה כולל ביטוח חובה לקיה נירו?

ביטוח החובה מכסה פגיעות פיזיות ונפשיות שנגרמו בתאונה לנהג, לנוסעים ולכל מי שנפגע מרכב המבוטח. בהתחשב בתכונות הבטיחות המקיפות של קיה נירו, היא עשויה להתורגם לפרמיות ביטוח נמוכות יותר עקב מופחתת שיעורי התאונות.

עם זאת, עלות ביטוח החובה מושפעת ממספר רב של גורמים. אלה כוללים את מפרטי הרכב, פופולריות הדגם, זמינות חלקי חילוף ומאפייני נהג בודדים כמו גיל, היסטוריית נהיגה ועוד. 

מה ההבדל בין ביטוח חובה קיה נירו לבין דגמי קיה אחרים?

לאור מעמדה של קיה כאחד המותגים הנמכרים בישראל בשנים האחרונות, עלויות הביטוח לרכבי קיה, לרבות הנירו, עומדות בדרך כלל בקנה אחד עם דגמים אחרים באותה קטגוריה, בעיקר בשל עלויות סבירות של חלקי חילוף.

הצעה לביטוח בעד 50% הנחה!

שאלות תשובות

למה כדאי להשקיע בבחירת ביטוח חובה לקיה נירו?

צפה בתשובה

ביטוח החובה בישראל הינו מקיף, המכסה הוצאות רפואיות הכרחיות, פיצויי אובדן הכנסה ופיצוי על סבל וכאב שנגרמו מתאונת דרכים. 

מה צריך לדעת על קיה נירו כאשר מקבלים הצעת מחיר על ביטוח חובה לרכב?

צפה בתשובה

הבנת התכונות הספציפיות שלו, כגון תכונות בטיחות וחיסכון בדלק, יכולה לעזור לנהל משא ומתן טוב יותר עם ספק הביטוח.

האם חייבים לקנות את ביטוח החובה לקיה נירו מאותה חברה שממנה רוכשים ביטוח מקיף?

צפה בתשובה

לא. החוק מאפשר לרכוש ביטוח חובה אצל סוכן אחר מאלו שמהם בוחרים לרכוש את ביטוח המקיף. 

מה התעריפים על ביטוחי חובה לקיה נירו בליסינג?

צפה בתשובה

חברת ביטוח רשאית להציע לצי ליסינג עם מעל 40 רכבים ולקולקטיב המונה מעל 100 רכבים תעריפים שונים מהתעריפים המאושרים על ידי משרד האוצר.